„ Z tváří uživatelů, reakcí rodičů a zpětných vazeb z okolí je znát, že služby poskytujeme kvalitně a klientům jsou individuálně splňovány potřeby v maximálním možném rozsahu. Ovšem září 2011 je pro nás zásadní z mnoha důvodů, protože uslyšíme názor lidí, kteří jsou kompetentní k tomu, aby objektivně posoudili, jestli Agentura Pondělí svou práci odvádí kvalitně.“ S respektem očekává inspekci kvality standardů poskytovaných služeb Monika Lampová ředitelka Agentury Pondělí.
Celý tým se poctivě připravoval na to, jak zúročí desetileté působení Agentury. Doladilo se pár detailů a klienti byli seznámeni s příjezdem návštěvy, která potrvá 3 dny. Stupeň nervozity u asistentů měl kolísavou tendenci, ale nakonec si celý tým Agentury Pondělí řekl, že to přece zvládne a nervozita se schovala do kouta.
René Habich zaměstnanec Agentury Pondělí s úsměvem říká. „ Inspekce mi nevadila a líbilo se mi, že inspektoři kvality mohli objektivně a důkladně činnost organizace posoudit, protože jsme malá organizace a inspektoři tak na nás měli hodně času a prostoru. Rozhodně jsem rád, že se nepotvrdily fámy o nepříjemném jednání inspektorů, ale naopak mě potěšilo, že celá kontrola probíhala v příjemném a lidském duchu“.
Výsledek inspekce byl pro celou organizaci velice milým překvapením a ukázalo se, že Agentura Pondělí poskytuje služby svým uživatelům téměř se stoprocentní kvalitou a plným nasazením pro osoby se zdravotním postižením. Po odjezdu inspekce ze všech spadl stres a do celého týmu se vnesla nová vlna energie, protože slyšeli z úst kompetentních lidí, „ pokračujte, děláte to výborně“. 93% je ukazatel kvality Agentury Pondělí, který tuto organizaci posunul na vrchol v poskytování sociálních služeb v severních Čechách. Stačí jen věřit, že tato skutečnost vnese vítr do plachet na dalších 10 let.